
Asrın felaketinde kız kardeşini ailesiyle birlikte Ebrar Sitesi’nde kaybeden 68 yaşındaki Abdullah Çolak, Bakan Kurum’u TOKİ tarafından yapılan yeni evinde ağırladı.

Elbistan merkezli depremde evlerinin yıkıldığını ve enkazdan sağ çıktılarını anlatan Çolak, Bakan Kurum’a bu zor süreçte yanlarında oldukları için teşekkür etti. Çolak, “2 yıl olmadan bize ev verdiniz. Şükürler olsun 24 saat sıcak suyumuz akıyor. Kaloriferlerimiz çalışıyor. Allah yerden göğe kadar sizden razı olsun” dedi.
GÜNÜN EN ÖNEMLİ MANŞETLERİ İÇİN TIKLAYIN

“GÜLEN YÜZÜNÜZ SOLMASIN”
Bakan Kurum ise deprem bölgesinde asrın felaketinin ardından 90 günde 180 bin konutun inşasının başladığını belirterek, “O günden bu yana tüm Bakanlığımız ve AFAD ile bir mücadele veriyoruz.

O günlerde o acıyı çeken bir kardeşiniz olarak bugün de bu konutların tamamlandığını, sizlerin mutluluğunu görmek bizim için en büyük mutluluk. Gülen yüzünüz hiç solmasın” diye konuştu.

ŞANTİYELERİ, ESNAFI VE ÖRNEK DAİRELERİ ZİYARET
Bakan Kurum beraberinde Vali Erdinç Yılmaz, AK Parti Osmaniye milletvekilleri Derya Yanık ve Seydi Gülsoy, Belediye Başkanı İbrahim Çenet ve kurum müdürleri ile Rahime Hatun TOKİ şantiyesinde incelemelerde bulundu.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
2
Eşya Depolama Hizmeti Nasıl Seçilir ve Süreç Nasıl İşler
2328 kez okundu
3
Erkek arkadaşını kalbinden bıçaklamıştı! Cinayet sonrası mesajlar ortaya çıktı: Bıçakladım dedin, Hakan nerede?
2237 kez okundu
4
Ankara Koltuk Yıkama Hizmetleri: Temizlikte Güvenin Adresi
1855 kez okundu
5
İmamoğlu’nun danışmanı: Hakkında en çok ceza istenen belediye başkanı İmamoğlu
1667 kez okundu