Trendyol Süper Lig’in 34. haftasında Trabzonspor’la 1-1 berabere kalan Kasımpaşa’nın orta saha oyuncusu Aytaç Kara, karşılaşmayı değerlendirdi.
“1 PUAN ALDIĞIMIZ İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM”
Üzgün olduğunu belirten Kara, “Bugün 1 puan aldığımız için çok üzgünüm. Birçok net pozisyon var. Bunları gole çevirebilsek buradan 3 puanla ayrılabilirdik. Bugün 1 puan için çok üzgünüm.” ifadelerini kullandı.
“İÇERİDE KAYBETMEYEN BİR TAKIM VAR”
İçerde kaybetmediklerinin altını çizen Kara, “Kaçan 3 puan için üzgünüz ama gelişen oyunumuz için umutluyuz. İçeride kaybetmeyen bir Kasımpaşa var, bunun için mutluyuz.” dedi.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1169 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
793 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
787 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
782 kez okundu
5
Yusuf Yazıcı İtalya’da böyle yazıldı: O bir sanatçı!
731 kez okundu