
Süper Lig’de 25. haftanın kapanış maçı sezonun en kritik mücadelesine sahne olacak.
Ezeli rakipler Galatasaray ile Fenerbahçe, 24 Şubat Pazartesi akşamı saat 20.00’de Ali Sami Yen Spor Kompleksi’nde karşı karşıya gelecek.
Bu derbi öncesinde ise Fenerbahçe’de kulübün ileri gelenleri yemekte buluştu.
BİR ARAYA GELDİLER
Bir balıkçıda organize edilen yemekte kulüp başkanı Ali Koç ve oğlu Kerim Rahmi Koç ile birlikte teknik direktör Jose Mourinho, asbaşkanlar Acun Ilıcalı, Hamdi Akın, yönetim kurulu üyesi Hakan Safi ve Sportif AŞ yönetiminde yer alan iş insanı Nezih Barut da yer aldı.
Yemekte sportif direktör Mario Branco da yer aldı.
JOSE MOURINHO’YA MESAJ
Derbi öncesi Ali Koç ve yöneticilerin rahat ve neşeli bir tavırda olduğu, Jose Mourinho’ya derbinin sonucu ne olursa olsun arkalarında olduğu mesajını verdiği öğrenildi.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026SPOR
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026GÜNDEM
13 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1169 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
794 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
788 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
782 kez okundu
5
Yusuf Yazıcı İtalya’da böyle yazıldı: O bir sanatçı!
731 kez okundu