Ziraat Türkiye Kupası B Grubu 3. ve son hafta maçında Kasımpaşa, konuk ettiği Göztepe’ye 5-0’lık skorla yenildi ve turnuvadan elendi.
Müsabakanın ardından Kasımpaşa U19 Takımı Teknik Direktörü Taner Yapağıcı, düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Türkiye Kupası’nda oynadıkları maçlarla deneyim kazandıklarını aktaran Yapağıcı, “Skor ve oyun olarak mutlu olduğumuz bir maç oynamadık. Dün ligimizde bir maç oynadık. Biraz yorgunduk. Kupada dört güzel maç oynadık. Deneyim olarak güzel bir dört maç oldu. Katkısı olan herkese teşekkür ederim” şeklinde konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1169 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
793 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
786 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
782 kez okundu
5
Yusuf Yazıcı İtalya’da böyle yazıldı: O bir sanatçı!
731 kez okundu