Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, çalışan kadınları ziyaret ederek 8 MartDünyaKadınlar Günü’nü kutladı.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Aile İçi Şiddetle Mücadele ve Çocuk Kısım Amirliği ekipleri, “8 Mart Dünya Kadınlar Günü” kapsamında çeşitli programlar yaptı. Ekipler, günün anlam ve önemini vurgulamak amacıyla Ramazan ayında kurulan iftar çadırlarında görev alan emekçi kadınlarla bir araya gelerek kadınlar gününü kutlayıp çiçek takdim etti.
Etkinlik kapsamında kadına yönelik şiddetle mücadele konusunda bilgilendirici broşürler dağıtıldı. – GAZİANTEP
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8016 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4966 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4951 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3096 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2160 kez okundu